OBWIESZCZENIE dotyczące ograniczonej możliwości osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Ujściu
23.05.2020

OBWIESZCZENIE


W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu, od 25 maja 2020 roku do odwołania, ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Ujściu.

 

Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew lub krzewów, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie w wyznaczonym biurze, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po przybyciu proszę dzwonić dzwonkiem znajdującym się na budynku przy wejściu od ulicy Szpitalnej.

 

Obsługa naszych Klientów będzie odbywała się z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych tj.:

 

1) w jednym pomieszczeniu biurowym nie może przebywać więcej niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi,

 

2) osoby wchodzące do budynku Urzędu zobowiązane są do:

 

- posiadania maseczki zakrywającej usta i nos oraz rękawiczek jednorazowych na dłoniach,

 

- zachowania dwumetrowego dystansu od osób przebywających w budynku Urzędu.

      

Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej — pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail:ujscie@ujscie.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP lub telefonicznie. Wszystkie niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.ujscie.pl -wzory  dokumentów oraz https://gmujscie.peup.pl.

 

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA