Informacje z gminy Ujście
22.06.2017

 

16.06.2017 – Burmistrz Roman Wrotecki przy kontrasygnacie Skarbnik Doroty Schwochert podpisał umowę z Zakładem ogólnobudowlanym Janusza Szczapa z Piły na „Remont dachu świetlicy wiejskiej w Ługach Ujskich”. Zakres prac do wykonania obejmuje: ułożenie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek kominów na dachu świetlicy, naprawę istniejących opierzeń dachu oraz wykonanie nowych rynien i rur spustowych budynku świetlicy. Remont zostanie zakończony do dnia 30 lipca bieżącego roku. Kwota zadania - 21 224,90 złotych brutto.


W tym samym dniu Burmistrz podpisał umowę z firmą Roboty Drogowo Budowlane Jacek Karpiński ze Złotowa na wykonanie zadania „Budowa miejsc parkingowych na osiedlu w Jabłonowie, działka nr 41”. Zakres prac podpisanej umowy obejmuje budowę 13 miejsc parkingowych, w tym miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych. Firma ze Złotowa wykona parking do dnia 30 sierpnia 2017 roku za kwotę 35 000,00 złotych brutto.

19.06.2017 – W Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu Burmistrz Roman Wrotecki podpisał przy kontrasygnacie zastępcy Skarbnik pani Teresy Koteckiej, umowę z Zarządem Województwa Wielkopolskiego reprezentowanego przez Wicemarszałka Województwa Wielkopolskiego Krzysztofa Grabowskiego na dofinansowanie zadania „Przebudowa trybun na boiskach sportowych na terenie Gminy Ujście”. Dofinansowanie w wysokości 63 545,00 złotych brutto gmina otrzymała na podstawie wniosku złożonego do Lokalnej Grupy Działania „Krajna nad Notecią”  w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. W ramach tego zadania zostaną przebudowane trybuny przy boiskach sportowych w Ujściu i Kruszewie.

20.06.2017 – W Ratuszu Burmistrz Roman Wrotecki przy kontrasygnacie Skarbnik Doroty Schwochert podpisał umowę z firmą "POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A. z Drawska Pomorskiego na realizację zadania „Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych Jabłonowo-Buki”. W ramach zadania zostanie wykonana nowa nawierzchnia drogi z masy asfaltowej na odcinku długości 450 metrów bieżących wraz z obustronnym utwardzeniem poboczy. Koszt wykonania drogi to kwota 272 953,68 złotych brutto.

21.06.2017 – Zakończyła się procedura przetargowa dotycząca „Modernizacji boiska sportowego w Ujściu”. Na przetarg wpłynęły 3 oferty. Najkorzystniejszą ofertę na kwotę 168 500,00 złotych brutto złożyła firma GARTENBRUK s.c. Tomasz Grzegorek, Leszek Grzegorek z Lubiewa, która po podpisaniu umowy przeprowadzi realizację powyższego zadania.

Burmistrz Ujścia na zaproszenie pana Macieja Fatera, Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Olimp” w Ujściu, uczestniczył w Walnym Zgromadzeniu Członków Spółdzielni które odbyło się w Sali Ujskiego Domu Kultury. W trakcie spotkania Burmistrz przedstawił obecnym na spotkaniu mieszkańcom plany inwestycyjne Gminy związane bezpośrednio z terenami przyległymi do Spółdzielni Mieszkaniowej „Olimp” w Ujściu. Na spotkaniu obecni byli również Przewodniczący Rady Miejskiej Marek Jankowski oraz radny Mariusz Podgórski.


Dariusz Iwaniak
Urząd Miejski w Ujściu