Informacje z gminy Ujście - podpisanie umów na budowy dróg
07.03.2017

 

07.03.2017 – Burmistrz Roman Wrotecki oraz Skarbnik Gminy Dorota Schwochert podpisali umowy z Przedsiębiorstwem Usługowo - Handlowym „REDON” Andrzej Trudziński z Nakła nad Notecią na wykonanie dwóch zadań drogowych na terenie Gminy. Pierwsze zadanie dotyczy „przebudowy dróg gminnych w Byszkach”. W ramach zadania zostanie przebudowany pas drogowy istniejącej drogi w kierunku świetlicy wiejskiej i cmentarza. Nowy odcinek drogi zostanie wykonany z masy asfaltowej na długości około 287 mb. i szerokości jezdni 5 metrów wzdłuż, której zostaną wykonane również pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 metra. Koszt nowej drogi to kwota 176 159,68 złotych brutto. Drugim zadaniem realizowanym przez firmę z Nakła nad Notecią będzie „przebudowa drogi gminnej na Jaśkowo”. W ramach tego zadania przebudowany zostanie pas drogowy istniejącej drogi na odcinku długości 500 mb. i szerokości jezdni 4,5 metra. Nawierzchnia drogi zostanie wykonana z masy mineralno – asfaltowej. Nowo wybudowana droga połączy wcześniej zrealizowane odcinki drogi na Jaśkowie i Kasztanowej i będzie najdłuższą gminną drogą asfaltową o długości około 3,5 kilometra, która połączy sołectwa Nową Wieś Ujską i Jabłonowo z drogą wojewódzką 182. Wykonawca wykona to zadanie za kwotę 155 232,89 złotych brutto. Termin zakończenia obu inwestycji strony ustaliły do dnia 30 czerwca bieżącego roku.


Urząd Miejski w Ujściu
Dariusz Iwaniak