Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie uchwalenia Programu współpracy gminy Ujście z orgniazcjami pozarządowymi i innymi podmiotam
07.11.2011

Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji w przedmiocie  projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie uchwalenia Programu współpracy gminy Ujście z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2012 rok.

Na podstawie:

W terminie od 21 października 2011 r. do 31 października 2011 r. przeprowadzone zostały konsultacje z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w celu wyrażenia pisemnej opinii w przedmiocie projektu.

Konsultacje przeprowadzono w formie zamieszczenie projektu uchwały  Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie uchwalenia Programu współpracy gminy Ujście z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2012 rok w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ujściu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu.

W wyniku przeprowadzonych konsultacji do Burmistrza Ujścia nie wpłynęło żadne pismo od organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

                                                                                    Burmistrz Ujścia
                                                                                 mgr Henryk Kazana