Celem głównym projektu jest zakup sprzętu komputerowego dla uczniów w tym uczniów z rodzin wielodzietnych (3+) i nauczycieli niezbędnych do wsparcia procesu zdalnego kształcenia. Projekt jest odpowiedzią na obecną sytuację szkolnictwa, związaną z wprowadzeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, spowodowanym zakażeniami koronawirusem.
Planowane efekty to zapewnienie sprzętu komputerowego umożliwiającego realizację zdalnych lekcji uczniom wykluczonym cyfrowo
Kwota dofinansowania 54.900,00 zł
Wartość projektu – 54.900,00 zł
Niniejsze zadanie zostało dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30