Zarejestruj się na konferencję otwierającą Program Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny, która odbędzie się w piątek, 5 lutego 2021 r.!
Na konferencję zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane Programem i pozyskaniem nowych środków na realizację swoich działań.
Konferencja odbędzie się na platformie Zoom, a udział w niej jest bezpłatny. Rejestracja na wydarzenie ruszy 12 stycznia o 12.00, a na zgłoszenia czekamy do 25 stycznia (chyba, że limit miejsc zostanie wcześniej wyczerpany).
Zachęcamy do udziału w transmisji części plenarnej na Facebooku i YouTube. Więcej informacji poniżej.
Podczas konferencji:
Wydarzenie rozpocznie się sesją plenarną, w drugiej części odbędzie się cykl sesji warsztatowych i prezentacyjnych.
Dowiedz się więcej i poznaj szczegółowy program konferencji.
Podczas sesji plenarnej z dostosowań (tłumaczenie na polski język migowy oraz napisy na żywo) będą mogły skorzystać wszystkie osoby uczestniczące w wydarzeniu na platformie Zoom. W części warsztatowej i prezentacyjnej postaramy się zapewnić dostosowania zgodnie ze zgłoszonymi podczas rejestracji potrzebami.
Sesja plenarna (tłumaczona na polski język migowy) transmitowana będzie na Facebooku (na profilu Programu i na stronie wydarzenia) oraz na kanale Programu na YouTube. Po konferencji udostępnimy również nagranie sesji plenarnej z napisami.
Program Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny realizowany jest przez konsorcjum w składzie: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej (lider), Fundacja Edukacja dla Demokracji i Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Program jest finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach funduszy EOG. Jego budżet to 23 miliony euro.
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30