OBWIESZCZENIE
W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu, od 25 maja 2020 roku do odwołania, ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Ujściu.
Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew lub krzewów, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie w wyznaczonym biurze, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po przybyciu proszę dzwonić dzwonkiem znajdującym się na budynku przy wejściu od ulicy Szpitalnej.
Obsługa naszych Klientów będzie odbywała się z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych tj.:
1) w jednym pomieszczeniu biurowym nie może przebywać więcej niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi,
2) osoby wchodzące do budynku Urzędu zobowiązane są do:
- posiadania maseczki zakrywającej usta i nos oraz rękawiczek jednorazowych na dłoniach,
- zachowania dwumetrowego dystansu od osób przebywających w budynku Urzędu.
Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej — pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail:ujscie@ujscie.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP lub telefonicznie. Wszystkie niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.ujscie.pl -wzory dokumentów oraz https://gmujscie.peup.pl.
NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30