Właśnie ruszyła VI edycja otwartego konkursu ofert „Nasza wieś, naszą wspólną sprawą”. W tym roku łączna wartość dotacji przeznaczona na realizację zadań publicznych to 350 tys. zł, czyli aż o 100 tys. zł więcej niż w roku 2017.
Oferty realizacji zadania publicznego można składać do 1o kwietnia br.
Tak jak w roku ubiegłym oferty (poza tradycyjną wersją papierową) trzeba również złożyć za pomocą „Generatora Ofert i Sprawozdań”.
Regulamin konkursu można znaleźć —> TUTAJ.
Informacje o konkursie—> TUTAJ.
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30