Ruszył nabór wniosków o likwidację wyrobów zawierających azbest !!!
Przedmiotem dotacji może być (100% kosztów):
- demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest lub
- transport i unieszkodliwianie już zdeponowanych wyrobów zawierających azbest
Nie będą finansowane koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Ujściu, najpóźniej do dnia 16-08-2016 r.
Dofinansowania udziela się na pisemny wniosek (zgodny z ustalonym wzorem) oraz wraz z określonymi dokumentami
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić odpowiednie oświadczenie oraz formularz informacyjny.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa
Powiatowego w Pile prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest w przypadku, gdy w wyniku rozbiórki lub przebudowy elementów budowlanych zawierających azbest nastąpi zmiana elementów konstrukcyjnych obiektów lub inna zmiana wymagająca pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Szczegółowe zasady oraz tryb finansowania przedsięwzięcia dostępne na:
- www.ujscie.pl,
- www.bip.ujscie.pl,
- w Urzędzie Miejskim w Ujściu, Plac Wiosny Ludów 2, Ujście,
- w Starostwie Powiatowym w Pile, Al. Niepodległości 33/35, Piła.
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30