Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biur, informujemy, że od 14 marca 2020 r. do odwołania wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.
Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.:
zawarcie nowej umowy gazowej
podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej
podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach
kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych
wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej
zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie
zmianę grupy taryfowej
przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty
kontakt na wybrany temat poprzez formularz
zawarcie umowy na usługi dodatkowe
Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie www.pgnig.pl. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
*W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinię prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronieebok.pgnig.pl/kontaktlub e-mailowo:kontakt@pgnig.pl
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.