Z przyjemnością informujemy, że Gmina Ujście w dniu 16 kwietnia 2020 r. podpisała umowę o powierzenie grantu na zakup sprzętu komputerowego dzięki któremu uczniowie będą mogli uczestniczyć w lekcjach zdalnych i na bieżąco realizować program nauczania.
W ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu” działania 1.1.:”Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotyczącej realizacji projektu grantowego pn.: ”Zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego” zakupionych zostało 18 laptopów na łączną kwotę 59.997,00 zł .
Laptopy zostaną przekazane do 3 szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Ujście:
- Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kruszewie, ul. Szkolna 1, 64-850 Ujście
- Szkoła Podstawowa w Ujściu im. Jana Pawła II, ul. Czarnkowska 31, 64-850 Ujście
- Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Ujskiej, Nowa Wieś Ujska, 64-850 Ujście
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30