W imieniu
Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Dolina Noteci”
Zapraszam na
spotkanie informacyjno – szkoleniowe
(z udziałem Konsultantów, którzy omawiać będą m.in. zasady wypełnienia wniosków o przyznanie pomocy.)
które odbędzie się
dnia 27 września br. (wtorek) o godz. 16.00
w Sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu
Spotkanie jest organizowane w związku z możliwością składania projektów o przyznanie pomocy w ramach działania 4.1/413 – „Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju” tj. na operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi”, oraz operacje, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, tzw. „Małych projektów”, jak również operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania: „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” oraz operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw”.
Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30