Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
Na podstawie:
W terminie od 15 września 2011 r. do 22 września 2011 r. przeprowadzone zostały konsultacje z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w celu wyrażenia pisemnej opinii w przedmiocie projektu.
Konsultacje przeprowadzono w formie zamieszczenia projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ujściu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu.
W wyniku przeprowadzonych konsultacji do Burmistrza Ujścia nie wpłynęło żadne pismo od organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana
Ujście, dnia 26 września 2011 r.
Urząd Miejski w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście | +48 (67) 284 00 03 +48 (67) 284 00 13 +48 (67) 284 03 44 fax: (67) 284 01 51 e-mail: ujscie@ujscie.pl |
od poniedziałku do piątku: 7:30 -15:30